3.tšakra ehk väekeskuse meditatsioon

ühine 40-päevase sadhanaga, mis stardib

1.aprillil 2015!

jaga kogemusi & küsi küsimusi allpool kommentaariumis.

 

1 osa: Istu lihtsas poosis ja too käed sirgelt ette, käelabade välisküljed koos, pöidlad all ja käed paralleelsed maaga. Vaata silmadega kokku ninatipule ja hinga pikalt sügavalt 1,5 min. Seejärel jätka tulehingamisega, pumbates naba jõuliselt mantra rütmis 4,5 min. 

   2 osa: Siruta käed külgedele nii et vasak peopesa vaatab alla ja parem üles. Hoia käed täiesti sirged ja alusta teravat umbes 10 cm  

    amplituudiga liikumist üles ja alla. Koos käte liikumisega loitsi mantrat "Har" ja jälgi, et naba jätkab liikumist. 4,5 min. 

       3 osa: Too käed rinnale palveasendisse. Hinga sisse nii aeglaselt kui saad, hoia hinge sees nii kaua kui saad ja hinga välja nii aeglaselt

           kui saad. Meditatiivselt sula kokku muusikaga ja lase energia ringlema. 7,5 min.

                     Lõpetamine: hinga sisse, hoia hinge 25 sekundit sees, samal ajal peopesi kogu jõuga kokku surudes ja juurelukku

                                        rakendades ning kõiki lihaseid pingutades; hinga välja jõuliselt läbi  "O" kujulise suu. Korda seda veel

                                                2 korda, hoides hinge sees vastavalt 20 sek ja 15 sek.

Kuidas teha:

Kommentaarium:

Kui midagi selle meditatsiooniga seonduvat on sulle segadusttekitav või soovid teistega oma teekonda ja protsessi jagada, siis siin on koht just selle jaoks:

  • w-facebook
  • Blogi
  • W-Pinterest
  • White YouTube Icon

Urban Yogini Õnnelaboratoorium / Telliskivi 60, ON-Maja II korrus, Tallinn / Tel: 5538710