Enesearmastuse loomise meditatsioon

ühine 40-päevase sadhanaga, mis stardib

14.veebruaril 2015!

jaga kogemusi & küsi küsimusi allpool kommentaariumis.

 

1 osa: Istu lihtsas poosis ja hoia oma paremat kätt 15-20cm kõrgusel pea kohal, suuna peopesa allapoole. Kõverda küünarnukist vasak käsi ja tõsta ta üles õla lähedale, suuna peopesa otse ette ja sõrmed sirgelt üles. Silmad on suletud ja fokusseeritud lõuaotsale. Tee Ühe-Minuti-Hingamist (hinga sisse 20 sek, hoia hinge sees 20 sek, hinga välja 20 sek). Kui seda on sinu jaoks liiga palju, vali endale sobiv tempo (näiteks 5 või 8 sekundit), aga veendu, et kõik kolm osa - sissehingamine, hinge seeshoidmine ja väljahingamine - on võrdse pikkusega. Jätka 11 minutit.

   2 osa: Siruta käed otse ette paralleelseks põrandaga, suuna peopesad alla. Sirutu kätega maksimaalselt. Jätka pika, aeglase, sügava        

              hingamisega 3 minutit.

       3 osa: Siruta käed otse üles, suuna peopesad ette ja hoia küünarnukid sirged. Jätka pika, aeglase, sügava hingamisega 3 minutit.

                     Lõpetamine: hinga sisse, hoia hinge 10 sekundit sees, samal ajal ülespoole sirutudes ja juurelukku

                                        rakendades ning kõiki lihaseid pingutades, hinga välja. Korda seda veel 2 korda.

Kuidas teha:

Kommentaarium:

Kui midagi selle meditatsiooniga seonduvat on sulle segadusttekitav või soovid teistega oma teekonda ja protsessi jagada, siis siin on koht just selle jaoks:

  • w-facebook
  • Blogi
  • W-Pinterest
  • White YouTube Icon

Urban Yogini Õnnelaboratoorium / Telliskivi 60, ON-Maja II korrus, Tallinn / Tel: 5538710